Stellar Blade'in piyasaya sürülmesi, Güney Koreli stüdyonun aksiyon türünde büyük bir atılım yapmasını sağladı

Stellar Blade oyununun merakla beklenen sürümü geldi. Dünya çapında birçok oyuncu, geliştirilmesinin ardından yeni bir oyun bekliyordu. Web sitemizde aşağıdaki oyunu etkileyen her şey hakkında daha fazla bilgi edineceksiniz. Bu eylemi şimdiden 2 milyondan fazla oyuncu indirdi.

Pencere perdelerine dokunan kız

Stellar Blade: Sürüm sürprizlerle ve kaliteli içeriklerle dolu

Stellar Blade'in tam sürümünü bekledik. Artık oyuncuların saatlerce tek bir yerde dolaşmasına ve açıklardan yararlanarak kapalı alanlara girmesine gerek yok. Ön sipariş veren herkes zaten oyuna dalmıştı ve yayıncılar açgözlülükle içerik kaydetmeye başladı. Oyunun tam potansiyeline ulaşması muhtemelen daha uzun sürecektir.

Ancak gazetecilerin ve ilk kullanıcıların oyunu beğendiğini zaten güvenle söyleyebiliriz - yaklaşık 8 üzerinden 10. Daha doğrusu, Metacritic'te 81 üzerinden 100 ve aynı 85 üzerinden 100. Kullanıcı yorumları daha sonra öncüler tarafından değerlendirilebilir. Stellar Blade'in oyunu en az 30 saat oynanacak. Bu nedenle şimdilik birkaç gün önce post-apokaliptik eylemi alan gazetecilerin söylediklerine kulak verelim.

Genel olarak herkes, Güney Kore stüdyosunun oyununu, stüdyo tarihindeki ilk sürüm için beklenmedik olan "şaşırtıcı derecede yüksek teknik kalitesi" nedeniyle övüyor. Ve elbette, kesinlikle herkes savaş sistemini övüyor. Buradaki mücadele zorlu, gerçekten çeşitli ve akıcı bir şekilde canlandırılıyor. Ve büyük keyif veriyorlar. Demo bizi yanıltmadı.

Güney Koreli stüdyo Shift Up'ın yeni oyunu oyun standartlarını nasıl değiştiriyor?

Ek olarak, Shift Up'ın yazarları düşman çeşitliliğinden de mahrum kalmadı. Geçişimiz sırasında 48'den fazla farklı yerel canavar türüyle - "biyotifler" ile tanışacağız. Evet, bazıları ellerindeki silah türüne göre farklılık gösteriyor, ancak ilginç olan şu ki, bu farklı silahlar nedeniyle savaş kombinasyonları ve bunları düzgün bir şekilde ortadan kaldırmak için öğrenmeniz gereken teknikler de farklı.

Öte yandan mekânların oldukça monoton olduğu söyleniyor. Her ne kadar IGN eleştirmeni geliştiricileri, Eve'in tüyler ürpertici bir zindana inmek zorunda kaldığı anda odak noktasını savaştan korkuya kaydırdıkları için övdü. Ve tabii ki ne ilginç bir olay örgüsü ne de yeni bir mekanik sağlamayan yan görevleri eleştiriyorlar. Ve genellikle tipik "git ve getir" ve "bir düşman kalabalığını öldür" tarzına giriyorlar. Şimdi arsa hakkında.

Onun hakkında ne iyi söyleyebilirsin? Yaşasın, sonuçta bize Dünya'ya ne olduğunu, insanların neden uzaya kaçtığını, biyotiflerin nereden geldiğini vb. anlatacaklar. Geliştiricilerin dünyanın bilgisine en ufak bir eksiklik gölgesi düşürmemeleri güzel.

Yeraltı dünyası

Stellar Blade'in aksiyon türüne etkisi

Ancak diyalogların kendisi ve genel anlatım çok basit ve banal falan olacak. Herhangi bir anlam derinliği veya yüksek kaliteli hikaye anlatımı beklemeyin. Ek olarak Stellar Blade'in en büyük sorunu karakterlerinin herhangi bir kişilik, çekicilik, karizma veya mizah anlayışından yoksun olmasıdır. Sonuç olarak Havva'nın kendisi hakkında çok az şey öğreniyoruz. Belki de o, elbette, Dünya'yı kurtarmakla meşgul olan aynı profesyoneldir ve artık hiçbir arzusu veya ilgisi yoktur, ancak Mass Effect'ten aynı Komutan Shepard bir şekilde tüm bunları birleştirmeyi başardı.

Eve'in yoldaşları Adam ve Lily ile etkileşiminin yüzeysel olduğu ortaya çıkar ve yakın arkadaşlıktan bahsetmelerine rağmen onlara güvenilemez. Yine de yeni ürünün ilgiye fazlasıyla değer olduğunu kabul etmeye değer. Sırf, son sürümlerin çoğunun aksine, bitmiş durumda çıkması ve gözle görülür teknik sorunlardan yoksun olması nedeniyle.

Aynı zamanda Nier, Bayonetta, Devil May Cry ve diğer dinamik slasher hayranlarının kesinlikle ilgisini çekecek eğlenceli savaşlara da sahip.

Oyunu sevdiniz mi?
Evet
100%
Hayır
0%
sadece indireceğim
0%

Yorum