CS2 Güncellemesi - Yeni Ajan türü. Yayın tarihi? Üst Geçit ve Vertigo Counter-Strike 2 grafikleri

Counter-Strike 2'nin her büyük güncellemesinde geliştiriciler, Source 2 motorunun yeni özellikleriyle bizi şaşırtmaya çalışıyor.

Counter-Strike 2'de yeni grafik seviyesi

Yeni grafik seviyesi

İlk seferde, oyunun yayınlanmasından önce bile hacimsel dumanlardı, ardından Half-Life: Alyx'ten taşınan Molotov'daki sıvı gölgelendiriciyle şımartıldılar. Daha sonra Office'i çok iyi kırılan bir sürü yeni camla piyasaya sürdüler ve şimdi, nihayet geliştiriciler her şeyi yaptılar ve yeni su ve köpük gölgelendiricinin görsel gösterimiyle birlikte Overpass'ın tam teşekküllü bir yeniden yapımını yayınladılar. , oyuncunun tüm eylemleri ve atışlarıyla etkileşime girer. Herkese merhaba arkadaşlar, Maxim yine mikrofonun başında ve bugün size bu özel güncellemenin neden Counter-Strike'ın geleceği için en önemli güncellemelerden biri olduğunu anlatacağım. Gitmek.

KS2'deki tüm haritalar neden yeniden yapılacak?

Daha önce CS2'de mevcut olan tüm haritalar ya eski motordan yeniye doğrudan bağlantı noktalarıydı ya da küçük görsel iyileştirmelerle Frankenstein'lardı. Bu nedenle topluluktaki pek çok kişi, haritalardaki değişikliklerin artık bazı tuhaf ışıklardan veya parlak yüzeylerden oluşacağı yönünde yanlış bir izlenime kapıldı.

KS2'deki tüm haritalar yeniden yapılacak

Ama aslında, birkaç yıl içinde, tüm haritalar, Üst Geçit'in yeniden tasarlandığı şekilde yeniden tasarlanacak. Counter-Strike'ın gelecekte nasıl görüneceğini anlamak için geliştiricilerin şu anda tam teşekküllü yeniden yapımlar üzerinde nasıl çalıştıklarına bakmanız gerekiyor.

Şu anda bu türden birkaç harita biliyoruz: Bugün yayınlanan Üst Geçit; Mart ayında resmi fragmanlarda gösterilen Itali'nin tam teşekküllü bir versiyonu; ve son güncellemede yanlışlıkla veya kasıtlı olarak bırakılan Inferno yükleme ekranları için ekran görüntüleri. Dust 2, Office, Mirage ve hatta Nuke'un neye benzediğini unutun. Geliştiriciler size doğrudan şunu söylüyor: İşte yeni motor göz önünde bulundurularak yapılmış bir harita ve yıllardır hazırlık aşamasında olan tüm harika teknolojileri ve özellikleri kullanıyor.

İtalya

Haritadaki herhangi bir oynanış değişikliği hakkında yorum yapacak en profesyonel oyuncu olmaktan çok uzağım, ancak düzen ve geometri aynı kaldı. Bazı noktalar dengelendi, bazıları ise daha tehlikeli hale geldi. Ama genel olarak her şeyi seviyorum. Özellikle görsel olanı, çünkü şu anda tek kart bu, ona baktığımda birisinin aptalca doygunluğu ve parlaklığı sözde daha soğuk görünmesi için değiştirdiği hissini kaybettim.

yeni Vertigo

Bu güncellemedeki ikinci harita Vertigo'dur ve eski motordan küçük görsel iyileştirmelerle doğrudan bir aktarım olduğu için daha az emilebilir ve çekilmelidir. Bir yerde daha iyi görünüyor, bir yerde daha kötü ama bence önceki kartlar gibi bazı noktaların aşırı pozlanmasında nesnel bir sorun var. Örneğin A sitesine gittiğinizde bir flash sürücü yüzünden kör olmuş gibisiniz.

Vertigo eti

Inferno'nun yeniden yapımı ve diğer haritalardaki varlıkların boşaltılması

Ancak genel olarak harita düzgün görünüyor, özellikle asansör boşluğundaki ışığın yayılmasını beğendim. Ve gökyüzü kutusunun arka planında bir yerden dağlar belirdi. İlginç bir şekilde, diğer haritalardaki bazı varlıkları yanlışlıkla oyun dosyalarına aktardılar; örneğin, Inferno'nun yeniden yapımındaki resimleri, bazı silahları, namluları ve kutuları artık daha ayrıntılı olarak görebiliyoruz.

Varlıkların boşaltılması

CS 2'de rehinelerin ve yeni simgelerin olası yeniden yapımı

Rehinelerin dokularında da yeni normaller var ama ofise gittiğimizde görsel olarak bir şeyler bozuluyor. Buna dayanarak, bu modellerin tam teşekküllü bir versiyonunun hazırlanmakta olduğunu varsayabiliriz. Özellikle yeni rehine kurtarma animasyonları bulduğumuzu düşünürsek. El bombalarını inceleme olanağı sunan önceki güncellemeye ek olarak, bu güncellemede satın alma menüsündeki ve envanterdeki simgeler de değiştirildi, artık daha büyük ve daha ilginç görünüyorlar.

Atom bombası

Düğüm görsel komut dosyası oluşturma için yeni araç Pulse

Ancak her güncellemeyle birlikte oyunu mümkün olduğu kadar erken yayınlamak için hız veren geliştiriciler, bu kez nihayet "partnerler veya Wingman" modunu da eklediler. Ancak daha da önemlisi, haritadaki modları değiştirme mantığı artık yeni Pulse sistemi aracılığıyla uygulanıyor.
Özetle Pulse, Unreal Engine'in Blueprints'inin bir benzeridir. Yani, Google'ın V8 motoru biçiminde TypeScript ve JavaScript olmak üzere iki dili temel alan görsel, düğüm programlama için ayrı bir araçtır. Gelecekte geliştiriciler topluluğa, kodla rutin çalışma yerine herkesin görsel öğeleri sürükleyip bırakarak oyun mantığı oluşturabileceği tam teşekküllü bir Darbe Düzenleyici sağlayabilir.

üst geçit

Yine, bu konuda daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz. Güncellemedeki satırlara bakılırsa geliştiriciler bu sistemi değiştirmeye ve geliştirmeye devam ediyor. Eğer doğru yaparlarsa, Counter-Strike için yeni bir modlama dönemine girmiş olabiliriz ve belki de sıradan oyuncular sonunda kendi oyun modlarını atölyeye gönderebilecekler.

Göz kırpmak ve bakışları sabitlemek için yeni göz sistemi

Gelişmelerden bahsetmişken, gözlerle ilgili çizgilerin yeniden ortaya çıktığını belirtmeden geçemeyeceğim. Göz malzemesinin ilk kez Counter-Strike dosyalarında ortaya çıktığını daha önce söylemiştim. Ancak bu sefer her şey çok daha ilginç. Müşteri iki fonksiyondan bahseder: göz kırpmak için eye_blink ve bir hedefe odaklanmak için eye_target. Ve oyun modellerini görüntülemek için araçtaki herhangi bir aracı açarsak, aniden kesinlikle tüm karakterlerin yeni kemiklere ve gözlerle ilişkili yardımcı değiştiricilere sahip olduğunu göreceğiz.

CS 2'de yeni gözler

Bununla birlikte, tahıl veya çiçeklenme gibi, oyun sırasında pek kullanılmayan bazı son derece şüpheli işlem sonrası etkiler ortaya çıktı. Buna dayanarak, geliştiricilerin Source 2 Filmmaker için büyük bir yükseltme hazırladığını ve daha sonra bunu operasyonlar için tam teşekküllü fragmanlar veya hikaye videoları oluşturmak için kullanacaklarını varsayabiliriz. Veya gelecekte benzer sistemler diğer Valve oyunlarında da kullanıldığı için göz kırpıp farklı yönlere bakan daha canlı ve detaylı ajanlar göreceğiz.

Bir şeyin alay konusu olduğu test modeli

Yeni alay hareketleri

Ajanlardan bahsettiğimize göre, içine headshot adı verilen alay hareketinin eklendiği yeni bir model ortaya çıktı. Diğer tüm ajanlar, keskin nişancı adı verilen aynı alay hareketine sahiptir, yani ya geliştiriciler sadece bir şeyi test ediyordur ya da bir şeyi karıştırıyorlar.

Counter Strike 2 için yeni bir birinci sınıf eşleştirme modu hazırlanıyor

Yeni çöpçatanlık

Panorama dosyalarına bakılırsa, bir sonraki güncellemede yeni bir mod daha bekleyebiliriz: en iyi eşleştirme. Bu bağlamda sınırlı teste üçüncü büyük davet dalgası bu gece başladı. Aslında, her yeni güncellemeyle oyuncular farklı haritalara ve farklı modlara dağıtılacak, dolayısıyla geliştiriciler ne kadar çok içerik yayınlarsa, hepsini test etmek için o kadar çok oyuncuya ihtiyaç duyulacak.

Uzun mesafelerdeki oyuncuları görüntülemek için yeni sistem

Uzun menzilli oyuncuların renderları da hazırlanıyor. Artık bu parametre, karakterlerin kontrastını iyileştirmekten sorumlu olan ayarlardaki beceriksiz bir onay kutusu yerine, her haritanın yaratıcısı tarafından ayrı ayrı ayarlanacak. Bu büyük olasılıkla Tehlike Bölgesindeki büyük haritalar veya Insertion gibi sisli alanlar için yapılır.

yeni harita Üst Geçidi

Olası çıkış tarihleri, açık beta ve diğer sızıntılarla ilgili tüm bilgiler

Şu anda toplumda Valve'ın KS2'nin Ağustos veya Eylül aylarında piyasaya sürülmesini sıkı bir şekilde hazırladığına dair söylentiler aktif olarak yayılıyor. İddiaya göre, içeriden bazı kişiler bunu bildiriyor ve geliştiricilerin kendisi de farklı haritalara her türlü ipucunu bırakıyor, ancak tüm bilgileri bir araya getirmeye çalışırsanız, bir tür karmakarışıklıkla sonuçlanıyorsunuz. İşte 8 Ağustos'u gizlemiş gibi görünen 24 saat 24 dakikayı gösteren saat.

zaman 24 Ağustos

İşte ağustos ayında sona eren bir program. Tek açık banka hücresi 69'dur, bu nedenle sürüm 6 Eylül'de gerçekleşecek. Ve Valve'ın ofisinin bulunduğu şehirde, iklimsel yaz genellikle Eylül ayının sonunda sona eriyor, dolayısıyla tüm bu kurallar oldukça görecelidir ve istediğiniz kadar benzer teoriler üretebilirsiniz.

Counter-Strike 2'ye paralel olarak Valve'ın aktif olarak Neon Prime adında başka bir rekabetçi nişancı oyunu geliştirdiğini belirtmekte fayda var. Bunu 2022'nin sonunda, Richard Lewis'in sansasyonel makalesinden çok önce daha ayrıntılı olarak anlatmıştım.

Valve'ın sınırlı sayıda kilit çalışana sahip olması nedeniyle, insanlar bir ekipten diğerine geçme eğiliminde olduğundan, bir projenin aktif geliştirme aşaması diğer projeleri etkileyebilir. Bu nedenle Neon Prime'ın Valve'ın orijinal planları üzerinde ufak bir etkisi olabilir gibi geliyor bana.

ABD'de yaz sonu

Counter-Strike 2 şu anda ne kadar iyi görünürse görünsün, oyunun şu anki durumuna tam teşekküllü bir beta denemez, çünkü geliştiricilerin her türlü hatayı düzeltmek ve bulmak için hala uzun bir yolu var.
Aktif olarak mümkün olan her türlü bilgiyi çıkarmaya çalışıyorum, ancak geliştiricilerin çıkış tarihi için kesin planları olmadığı izlenimini edindim, bu yüzden en iyi ihtimalle yıl sonuna doğru açık bir beta göreceğiz ve bu da öyle. tam sürüm hakkında konuşmak hala korkutucu.

Yorum